UWAGA! Nowe legitymacje dotyczą nowych uczniów, klas 7 oraz uczniów ubiegających się o duplikat legitymacji.
Od 12 lipca 2024 zgodnie z rozporządzeniem obowiązywać będą nowe legitymacje szkolne.
Legitymacje szkolne w postaci papierowej zachowują ważność do czasu zakończenia przez ucznia kształcenia w danej szkole (§ 74 rozporządzenia w sprawie świadectw).
Ponadto legitymacje szkolne w postaci papierowej mogą być wydawane uczniom na drukach według wzorów określonych w przepisach dotychczasowych do 12 lipca 2024 r.
Od 12 lipca 2024 legitymacje szkolne będą wydane w postaci plastikowych kart ID-1.
Zdjęcie do legitymacji szkolnej – e-legitymacje
- zdjęcie powinno być aktualne – zrób je nie wcześniej niż 6 miesięcy przed złożeniem wniosku,
- na zdjęciu nie możesz mieć nakrycia głowy, okularów z ciemnymi szkłami ani innych rzeczy,
które utrudniają rozpoznanie, - zdjęcie powinno przedstawiać całą głowę (od jej czubka) oraz górną część barków,
twarz powinna zajmować 70-80% zdjęcia, - osoba fotografowana musi mieć naturalny wygląd twarzy (bez żadnych gestów mimicznych),
z zamkniętymi ustami.
Przykłady prawidłowych zdjęć:
Do podania należy dołączyć zdjęcie dziecka w formie elektronicznej przesłane na adres mailowy sekretariatu:
Sekretariat@zsp22.wroclaw.pl
• rozdzielczość minimalna 492 x 633 piksele
• wielkość maksymalna do 2,5 MB,
• tak, aby fotografia zachowywała proporcje odpowiadające fotografii o wymiarach 35 x 45 mm (szerokość x wysokość)
W temacie wiadomości proszę wpisać : imię i nazwisko dziecka, klasa
Uwaga! Czas na złożenie wniosku wraz z fotografią – do końca sierpnia 2024.